Servicii de management de proiect
- Mentinerea legăturii cu proprietarii de apartamente, sau dupa caz cu președintele și comitetul asociației de proprietari.
- Negocierea contractelor cu furnizorii în interesul proprietarilor si colaborarea cu acestia pe parcursul derularii contractului.
- In cazul existentei polițelor de asigurare pe cladire, se va asigura gestionarea acestora.
- Organizarea, supravegherea si controlul lucrarilor de intretinere si imbunatatire a proprietății, conform deciziilor proprietarilor.
- Consultanță privind activitatea de administrare a imobilului.
- Perfectarea si verificarea documentatiei in vederea semnarii contractelor cu furnizorii de servicii.
- Supravegherea derularii optime a contractelor incheiate intre proprietari si furnizorii de servicii.
- Informarea proprietarilor cu privire la actualizarile legilor și reglementărilor legale precum și a hotărârilor emise de Primăria sectorului și de Primăria Municipiului București.
- Respectarea altor obligații stabilite prin contract, in conditiile legii.
- Propunerea bugetului pentru anul urmator in functie de cheltuielile curente pentru anul respectiv si proiectele ce urmeaza a fi dezvoltate.
- Alte sarcini hotărâte prin contractul de administrare.