- Verificarea proprietății comune a asociatiei, constatarea defecțiunilor apărute si propunerea catre Comitetul Executiv de solutii tehnice pentru remedierea acestora.
- Verificarea proprietății individuale, numai cu acordul proprietarilor si constatarea defecțiunilor apărute. Informarea Comitetului Executiv in vederea adoptariii de solutii tehnice pentru remedierea acestora.
- Prezentarea de oferte privind serviciile de curatenie, intretinere spatii verzi, paza, intretinere interfon, lift, pompe de apa, centrale de bloc, supraveghere video, etc. pentru aprobarea de catre Adunarea Generala a asociatiei sau catre Comitetul Executiv, dupa caz.
- Achizitionarea materialelor pentru întreținerea și repararea defectiunilor curente aparute pe proprietatea comuna a asociației.
- Verificarea respectarii de catre furnizorii de servicii a contractelor.
- Supravegherea lucrărilor de reparații și participarea alaturi de un membru al Comitetului Executiv la recepția acestora.
- Verificarea si repartizarea facturilor emise de catre furnizorii de de energie electrică, apă, etc, conform legii si normelor de aplicare.
- Verificarea periodica a personalului angajat al asociatiei privind sarcina de munca specificata in fisa postului. Aducarea la cunostinta Comitetului Executiv despre eventuale nereguli aparute.
* Pretul serviciilor tehnice se calculeaza functie de:
- disponibil pentru avarii 24 de ore pe zi, 7 zile pe săptămână.
- disponibil pentru avarii 8 ore pe zi 08.00 – 16.00 ( fara sambata, duminca si sarbatorile legale)